maanantai 19. syyskuuta 2011

Greetings from London!

Terveiset Lontoosta! Olen ollut melkoisen kiireinen, joten postailut ovat unohtuneet. Twitterin kanssa tosin olen ollut aktiivisempi. Lue miniraportit kuvineen. Asensin sivupalkkiin uuden widgetin ja jatkossa Twitter-turina rullaa automaattisesti blogin reunassa.

Postailua on hidastanut kanssa tietokoneeni hajoaminen. Melkoinen katastrofi reissussa. Selvisin kuitenkin alkushokista ja nyt olen tullut toimeen sujuvasti iPhonella ja hotellin tietokoneella. On vaan aika hankala koittaa kirjoittaa kun olen ilman skandi-kirjaimia.

Olen katsonut useamman shown, presentaation ja kaikkea muuta mukavaa. Muotiviikkojen keskipiste on taas Somerset House jossa on tullut hengattua koko ajan.

Kun saan kuvia ja muuta purettua, postailen kaikesta enempi...

Ei kommentteja: