maanantai 6. syyskuuta 2010

CoSTUME NATIONAL

Suhteeni Costume Nationalin kanssa alkoi jo vuosia sitten kun ostin Nykistä merkin takin. Sininen army-henkinen takki on ollut käytössä vaikka kuinka kauan ja on vieläkin yksi suosikeista. Costume Nationalia ei harmi kyllä myydä Suomessa, mutta olen ostellut kaikkea sekalaista reissuilta ja nettikaupoista. Viimeksi paidan Luisaviaroman alesta.

Sain muutaman heidän tuoksunsa testiin ja olin kieltämättä aika utelias. Olin kuullut niistä, mutta en ikinä nuuhkinut. Nyt ne ovat tulossa myyntiin ainakin Stockalle, joten sain pari kokeiltavaksi. Kokemus oli erittäin positiivinen. Olen aina pitänyt Comme des Garconsin tuoksuista, ja nämä olivat mielestäni hiukan saman henkisiä.

Uudeksi suosikikseni nousi heti pehmeän mausteinen Homme. Se menee hyvin syksyyn. Olen nyt suihkinut sitä viikon verran ja erityisesti ilahdutti palaute kahdelta tuoksuista erittäin tarkalta ystävältäni.

Nyt kun saisi vielä ne vaatteetkin Suomeen...


Ei kommentteja: